Політика журналу

Доцільність видання науково-практичного журналу «Вісник стоматології» обумовлена необхідністю тісного наукового співробітництва вчених, що займаються проблемами стоматології та суміжних дисциплін (морфологів, фізіологів, біологів, біохіміків), дослідження яких вказують на шляхи вирішення як фундаментальних, так і прикладних проблем стоматології.

«Вісник стоматології» виступає сполучною ланкою між вченими, що займаються різними напрямками досліджень в медицині та стоматології, між експериментаторами і клініцистами. Ознайомлення зі змістом журналу дозволяє бути в курсі більшості актуальних розробок, обговорювати їх, отримувати необхідну інформацію про наукові напрямки і школах, дисертаційних дослідженнях, конференціях і конгресах, присвячених нагальним проблемам стоматології. На сторінках нашого журналу окремі фрагменти наукових робіт складаються в цілісну мозаїку, яка відображатиме стан сучасної стоматології.

Програмні цілі журналу «Вісник стоматології»: публікація оригінальних і оглядових робіт з основних проблем стоматології.

Проблематика журналу: висвітлення сучасних досягнень української стоматології. Журнал публікує оригінальні статті про проведені клінічні, клініко-експериментальні і фундаментальні наукові роботи, огляди, описи складних клінічних випадків.

Розділи журналу:

  • Експериментально-теоретичний;
  • Терапевтична стоматологія;
  • Хірургічна стоматологія;
  • Ортопедична стоматологія;
  • Ортодонтія;
  • Стоматологія дитячого віку;
  • Імплантологія;
  • Епідеміологія, організація медицини.

Наш журнал покликаний надавати можливість публікації авторам за умови оригінальності та безсумнівної новизни їх досліджень. До складу редакційної колегії входять авторитетні вчені. Статті рецензуються незалежними експертами в галузі стоматології та суміжних дисциплін.

Журнал «Вісник стоматології» індексується в наступних базах даних:

  • Інститут проблем реєстрації інформації НАН України;
  • Український реферативний журнал «Джерело»;
  • НБУ ім. В.І. Вернадського;
  • Ulrich’s;
  • Google Scholar.